Často kladené otázky
Kde zboží vyrábíte?
Veškeré zboží vyrábíme v naší provozovně v Praze, kde máme všechny naše technologie a šicí dílnu. Díky tomu máme kompletní výrobní proces plně pod kontrolou a ohlídáme si výstupní kvalitu, za kterou si stojíme.
Máte veškeré zboží skladem?
Dostupnost máme uvedenou na produktových kartách, některé produkty máme skladem a ty, které skladem nejsou, obratem vyrobíme.
Jak rychle mi bude objednávka doručena?
Všechny objednávky se snažíme vyřídit co nejrychleji a standardně je doručíme do 2 - 5 dnů v závislosti na tom, co objednávka obsahuje. Některé zboží je vyrobené rychleji (gravírované dárky), u dalších je zase výrobní proces složitější a zabere 2-4 dny, což platí zejména pro bytový textil.
Jak mohu objednávku stornovat?
V případě, že si přejete objednávku stornovat, nás stačí kontaktovat na info@sablio.cz, přes kontaktní formulář nebo na naší zákaznické lince +420 228 222 126. Objednávky na zakázku, které již byly zadány do výroby, případně objednávky které již byly připraveny k odeslání / předány dopravci, již stornovat nelze.
V zásilce nebyla přiložena faktura, jak ji získám?
Snažíme se jít s dobou a také šetřit životní prostředí, proto faktury zasíláme v elektronické podobě. Fakturu ve formátu PDF vždy naleznete v příloze e-mailu s informací o tom, že jsme zásilku připravili k odeslání.
Zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?
Pokud byla porušena zásilka již při doručení, správný postup je její převzetí odmítnout a sepsat s kurýrem škodní protokol. Pokud byl balíček v pořádku ale je poškozený obsah, kontaktujte nás, prosím, na info@sablio.cz, přes kontaktní fomulář nebo na naší zákaznické lince +420 228 222 126, situaci dáme obratem do pořádku.
Zásilka dorazila nekompletní, jak mám postupovat?
Zásilky vždy posíláme kompletní a v jednom balíčku, pokud se nejedná o opravdu velkou objednávku. Pokud Vám dorazil balíček nekompletní, znamená to, že expedient dostane za uši a my Vám dlužíme omluvu. Kontaktujte nás, prosím na info@sablio.cz, přes kontaktní fomulář nebo na naší zákaznické lince +420 228 222 126 a chybějící zboží Vám obratem dopošleme na naše náklady.
Jak je to s možností vrácení či výměny zboží?
Veškeré zboží bez zakázkové úpravy (potisk, gravírování, atypické rozměry, našití řasící stuhy, zatemňovací verze závěsu apod.) lze vrátit nepoškozené a nepoužité v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí. Pokud Vám zboží nevyhovuje a chtěli byste jej vyměnit za jiné, i to je možné - stačí nás kontaktovat na info@sablio.cz, přes kontaktní fomulář nebo na naší zákaznické lince +420 228 222 126 a dohodneme se na postupu.
Mám zájem o zboží v jiném rozměru či s jiným motivem, jak mám postupovat?
Téměř všechny produkty z naší nabídky můžeme vyrobit na zakázku - nejčastěji vyrábíme závěsy s vlastním rozměrem a záclony na míru. Pokud máte specifický požadavek, ozvěte se nám na info@sablio.cz nebo přes kontaktní fomulář. :)
Nacházím se mimo Českou republiku a chtěl bych si u Vás objednat, je to možné?
Náš e-shop SABLIO funguje také na Slovensku, ale zvládneme i Rakousko, Belgii, Bulharsko, Německo, Dánsko, Estonsko, Španělsko, Finsko, Francii, Řecko, Chorvatsko, Maďarsko, Švýcarsko, Irsko, Itálii, Lichtenštejnsko, Litvu, Lucembursko, Lotyšsko, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Švédsko a Slovinsko. Při zasílání do zahraničí (kromě Slovenska) je nutná úhrada předem a zásilka bude doručována prostřednictvím kurýra GLS. Máte zájem o doručení do některé z těchto zemí? Kontaktujte nás! :)
Jakým způsobem tisknete na látku?
Pro velkoformátový tisk na látku používáme metodu sublimace. Jedná se o vysoce odolný a stálobarevný potisk, kdy se barva dostane až do samotných vláken a stane se tak součástí látky. Barvy jsou pestré, syté a neseperou se. Pro potisk triček, mikin a dalších oděvů pak používáme moderní technologii DTF, která nám umožňuje detailní a vysoce kvalitní tisk na textil, tiskneme složité a barevně bohaté vzory, potisky jsou trvanlivé, odolné a velmi flexibilní.
Chtěl/a bych fotodárek, ale neumím si jej navrhnout, pomůžete mi?
S návrhem fotodárku Vám určitě rádi pomůžeme. U každého fotodárku je doplňková služba "Chci vytvořit návrh od Vás" za 199 Kč. A jak to funguje? Zašlete nám fotografie a Vaši představu e-mailem, naše grafické studio vypracuje návrh za Vás. Zároveň upozorníme na veškeré nedostatky (např. nedostatečná kvalita fotografií) a výsledný návrh Vám zašleme ke schválení. V ceně jsou zahrnuty dvě úpravy, každá další je za příplatek 100 Kč.
Chtěl/a bych fotodárek, ale nemám fotografie v elektronické podobě - jen fyzicky - jak mám postupovat?
I s tím si dokážeme poradit. Po předchozí dohodě nám stačí zaslat fotografie na adresu naší provozovny, oskenujeme je a vytvoříme návrh za Vás. Cena za oskenování jedné fotografie je 15 Kč, od 10 fotografií je cena 10 Kč/fotografie. Příprava návrhu obsahující dvě dodatečné úpravy stojí 199 Kč, každá další úprava za příplatek +100 Kč.
Chtěl/a bych vlastní gravírování na sklo či dřevo - je to možné?
Ano, je to možné. Kontaktujte nás s konkrétním požadavkem a uděláme vše pro to, abychom Vám splnili přání.