Reklamace a vrácení zboží
Zakoupené zboží Vám nevyhovuje, nebo se nám něco nepovedlo a chcete uplatnit reklamaci? Obratem vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.
Reklamace - jak postupovat?
Pokud je s dodaným zbožím cokoliv v nepořádku, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím kontaktního formuláře, na e-mailu info@sablio.cz nebo zákaznické lince +420 228 222 126 a informujte nás o záměru uplatnit reklamaci.
Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase a reklamace standardně řešíme do týdne.
V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte, prosím, do zásilky potvrzení o přijetí reklamace, nebo list s číslem objednávky - urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám prosím reklamované zboží nezasílejte zpět.
V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:
- číslo objednávky
- název reklamovaného výrobku
- závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe, díky konkrétní specifikaci jsme pak schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
- ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží / zásilky nebo nám je zašlete na info@sablio.cz
Pouhým odesláním zboží na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě ve vyřízení reklamace.
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě - jak postupovat?
Veškeré zboží bez zakázkové úpravy (potisk, gravírování, atypické rozměry, našití řasící stuhy, zatemňovací verze závěsu apod.) lze vrátit nepoškozené a nepoužité v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí.
- Kontaktujte nás e-mailem na info@sablio.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře o Vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy. Je-li důvodem vrácení zboží funkční vada nebo poškození výrobku, uveďte to prosím do daného e-mailu.
- V e-mailu, prosím, uveďte číslo Vaší objednávky - ideálně citujte jeden z předchozích zaslaných emailů o přijetí nebo odeslání objednávky, a číslo účtu pro vrácení platby.
- Po přijetí e-mailu Vaši žádost zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jeho přijetí na e-mail společně s adresou pro doručení. Žádost bude vyřízena v pracovních dnech do 24 hodin od jejího přijetí.
- Potvrzení zaslané e-mailem vytiskněte a vložte do zásilky před jejím odesláním, případně vložte list papíru s číslem objednávky. Zboží, prosím, vhodně zabalte, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
- Po přijetí zásilky na skladě bude vystaven dobropis a kupní cena bude vrácena na Váš účet.