Loading...

Reklamace a vrácení zboží


Zakoupené zboží Vám nevyhovuje, nebo se nám něco nepovedlo a chcete uplatnit reklamaci? Obratem vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.
 

Reklamace - jak postupovat?

Pokud je s dodaným zbožím cokoliv v nepořádku, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím kontaktního formuláře, na e-mailu info@sablio.cz nebo zákaznické lince +420 228 222 126 a informujte nás o záměru uplatnit reklamaci.

Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase a reklamace standardně řešíme do týdne.

V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte, prosím, do zásilky potvrzení o přijetí reklamace, nebo list s číslem objednávky - urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám prosím reklamované zboží nezasílejte zpět.

V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:

  • číslo objednávky
  • název reklamovaného výrobku
  • závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe, díky konkrétní specifikaci jsme pak schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
  • ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží / zásilky nebo nám je zašlete na info@sablio.cz

Pouhým odesláním zboží na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě ve vyřízení reklamace.
 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě - jak postupovat?

Veškeré zboží bez zakázkové úpravy (potisk, gravírování, atypické rozměry, našití řasící stuhy, zatemňovací verze závěsu apod.) lze vrátit nepoškozené a nepoužité v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí.

  • Kontaktujte nás e-mailem na info@sablio.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře o Vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy. Je-li důvodem vrácení zboží funkční vada nebo poškození výrobku, uveďte to prosím do daného e-mailu.
  • V e-mailu, prosím, uveďte číslo Vaší objednávky - ideálně citujte jeden z předchozích zaslaných emailů o přijetí nebo odeslání objednávky, a číslo účtu pro vrácení platby.
  • Po přijetí e-mailu Vaši žádost zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jeho přijetí na e-mail společně s adresou pro doručení. Žádost bude vyřízena v pracovních dnech do 24 hodin od jejího přijetí.
  • Potvrzení zaslané e-mailem vytiskněte a vložte do zásilky před jejím odesláním, případně vložte list papíru s číslem objednávky. Zboží, prosím, vhodně zabalte, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
  • Po přijetí zásilky na skladě bude vystaven dobropis a kupní cena bude vrácena na Váš účet.
     

Napište nám :)

Příloha

Vaše příběhy

Ohlasy našich zákazníků

Je skvělé, že děláte radost ostatním a my toho můžeme být malou součástí.

Určitě u Vas ještě někdy nakoupím. Rychlost a provedení za mě úplně super. Byla jsem mile překvapená ze vzhledu deky. Uvažuji nad dalším výrobkem pro mě osobně. Což mluví za vše.

Recenze odk Katky
Katka Praha

Objednávala jsem závěsy vlastních rozměrů - skvělá komunikace, ochota a rychlost výroby. Nádherné zboží, které stoprocentně splnilo moje očekávání. Obchod doporučuji.

Recenze od Natálie
Natálie Ústí nad Labem

Spolupracujte s námi

Máme znalosti, technologie a vášeň pro to, co děláme. Nabízíme různé možnosti spolupráce pro firmy. Pomůžeme vám rozšířit sortiment a oslovit nové zákazníky.